15. huhtikuuta 2010

Timanttisormus lentokentällä – näyttelijäpariskunta kihloissa?

Voiko näyttelijä toivoa parempaa syntymäpäivälahjaa rakkaaltaan?

Robert Pattinson on parhaillaan Budapestissa kuvaamassa uutta elokuvaansa. Hänen tyttöystävänsä Kristen Stewart lensi tervehtimään armastaan Unkariin.

Huhut kertovat myös, että ei-ihan-niin-salaisessa rakastavaisten tapaamisessa lentokentällä vilahti myös timanttinen kihlasormus. Kyse ei ole ensimmäisestä kihlaushuhuista, mutta tällä kertaa silminnäkijät kertovat, että Kristenin vanhemmat lensivät myös tapaamaan Robertia.

MTV3

20 kommenttia:

  1. omg :---S
    MAHTAVAA :D

    VastaaPoista
  2. LUKEKAA TÄMÄ KOMMENTTI! Ihanaa! Vaikka rakastankin Roberttia niin toivon koko sydämmestäni että Kristen ja Robert menisivät kihloihin ja sitten naimisiin. Niin sanotut Edward ja Bella kuuluvat yhteen.

    VastaaPoista
  3. ^^Mä oon ihan samaa mieltä, se ois nii ihanaa<3 :)

    VastaaPoista
  4. Onnea Robille ja Kristenille!!!!!!! <3<3<3

    VastaaPoista
  5. Oih aivan ihanaaa<3333 IHANAAAA<33

    VastaaPoista
  6. Siis tää on aika vaikeeta ku ei tiiä mikä on totta, mikä ei!

    VastaaPoista
  7. KAIKKI MITÄ SANOITTE MUNKI SUUST<333

    VastaaPoista
  8. Ja mä kun niin odotin että se tulis kosimaan mua ;) ei vaiskaan.. oon niin iloinen. Maailman ihanin ja yhteensopivin pari <3

    VastaaPoista
  9. Oon niin odottanu jotain tällästä, mun mielestä ne vaan sopii niin hyvin yhteen.. :DD Mutta häiritsee, kun ei tiedä varmaksi onko se oikeata.. Koska eihän tämä ole ensimmäinen juttu laatuaan. :) Mutta toivotaan parasta ja tämä pitää tällä kertaa paikkaansa!! ♥

    VastaaPoista
  10. Onnea Kristen ja Robert!! Olisipa tää uutinen totta!! Maailman söpöin ja yhteensopivin pari. Nyt vain peukut pystyyn ja odottamaan varmennusta. Ja vielä tämän sivuston ylläpitäjälle: Ihanaa kun päivität tätä niin useasti. Olen ahkera kävijä ja kommentin kirjoittaja. Saatan käydä täällä 10 kertaa tai useammin kattoon onko tullut uutisia. (siis päivässä) :D. Rakastan tätä sivustoa. Rakastan koko Twilight sagaa. <3<3<3<3

    VastaaPoista
  11. kristen ja roobert eivätt saa mennä kihloihin koska,minä rakasta robrttiä!

    VastaaPoista
  12. Mun mielest se on I-H-A-N-A-A et ne menee kihloihin ne sopii NIIN hyvin yhteen! <333

    VastaaPoista
  13. "kristen ja roobert eivätt saa mennä kihloihin koska,minä rakasta robrttiä!"

    Joo, se varmaan rakastaaki sua.

    VastaaPoista
  14. Minäkin rakastan Roberttia. Mutta toivon hartaasti että tää uutinen olisi totta.Koska tiedän sen että Robert ei koskaan rakastuisi tuiki tuntemattomaan tyttöön. Niin sanotut Bella ja Edward kuuluvat yhteen. Voisitko minun yläpuolellani oleva tyyppi uskoa tähän uutiseen. Ja antaa Kristenin ja Robertin rakastaa toisiaan rauhassa. KIITOS! :) Mahtava uutinen.

    VastaaPoista
  15. Lainaus ylemmältä tyypiltä: "Minäkin rakastan Roberttia. Mutta toivon hartaasti että tää uutinen olisi totta.Koska tiedän sen että Robert ei koskaan rakastuisi tuiki tuntemattomaan tyttöön. Niin sanotut Bella ja Edward kuuluvat yhteen. Voisitko minun yläpuolellani oleva tyyppi uskoa tähän uutiseen. Ja antaa Kristenin ja Robertin rakastaa toisiaan rauhassa. KIITOS! :) Mahtava uutinen."

    En todellakaan sanonu et rakastaisin Robertia. Viittasin vain ylempänä olevaan viestiin, jossa joku sanoi rakastavansa Roberti :D Vastasin siihen, että tuskin Rob rakastaa sitä, koska kuten sanoit, Rob ei koskaan rakastuisi tyttöön (luultavasti monta vuotta nuorempaan), jota ei tunne :)

    VastaaPoista
  16. Ihanaa. Ne on kihloissa. Toivottavasti tulee pian häät. . . .
    Mutta Robert Pattinson on ihan äklö,mutta Edward Cullen on ihana :D :D :D :D

    VastaaPoista
  17. ja vauvvoi:D tai ainaki jomku kolmen vuoden pääst :D:D:D:::D

    VastaaPoista
  18. huonompi juttu. jos ne eroaa jostain syystä ennen neloselokuvan loppua menee kaikki vituiksi.toivotaan silti että suhde kestää!

    VastaaPoista
  19. OI, vähä ihanaa!!! <33

    VastaaPoista
  20. Toi on niin tuhoon tuomittu suhde... usko kaa pois. salamyhkästä.. eikä vuoden seurustelun jälkeen kihloihin mennä.. jos ne ees on ollut vuotta yhdessä.. tulee päättymään eroon aika nopeasti toi suhde..

    VastaaPoista