1. huhtikuuta 2011

Robert Pattinson yllätysvierailulle Suomeen!

Twilight-tähti Robert Pattinson saapuu tänään yllätysvierailulle Suomeen.

Fanitapahtuma järjestetään Helsingissä elokuvateatteri Tennispalatsin aukiolla tänään perjantaina 1.4.2011 klo 17.30.

Tapahtumassa järjestetään myös kilpailu, jossa parhaiten Twilight-hengen mukaisesti pukeutuneita faneja palkitaan henkilökohtaisella tapaamisella Robertin kanssa.

Robin tuo Suomeen hänen tulevan elokuvansa Vettä elefanteille-promokiertue.

Robert Pattinsonin tähdittämä Vettä elefanteille saa ensi-iltansa Suomessa 22.4. elokuvateattereissa kautta maan.





5 kommenttia:

  1. Voihan vittu!!! Mä menin nii lankaa!! Olin jo lähös stadii ja sit katoin jutun loppuu!
    Aprillia... Kiva, menin iha paniikkii!! :DDDD

    VastaaPoista
  2. Mä jo aattelin että voiko olla mahollista? c': Mutta joo, lankaan menin ;>

    VastaaPoista
  3. Oon jo kauan miettiny, että milloinkohan Robert tulee suomeen Googletin ( xD ) sitten siihe tuli " Robert Pattinson yllätys vierailulle suomeen " Olin että noni klikkasin ja luin ihan kauhuissaan koska perjantaista on 4 päivää. Luulin että olin missannut elämäni melkein tärkeimmän asian sitten kelaan alemmas.. APRILLIA löin patjaan nyrkeilläni ja raivosin.. Nyt tuli sitte sormi kipiäks ku löin sen tähän tietokoneeseen xd

    VastaaPoista
  4. eiiiiiiiiiii!!!!!!!!

    VastaaPoista